15. juli 2015

The Tall Ships Races 2015

Jeg har vært i Ålesund, både i går og i dag. Der er det en stor folkefest på gang!
Byen er vertskap for The Tall Ships Races 2015 i dagene 15.-18.7.2015.



Sommerværet glimrer med sitt fravær og med 10-12 grader i luften må man kle seg godt. Jeg har tatt mange bilder og skal blogge skutebilder når jeg har opparbeidet litt energi igjen.  Foreløpig må dere være fornøyd med dette bildet fra mobilkamera. Utrolig mye master, tauverk og seil i Ålesund disse dagene!


Hva med en video fra byen min når skipene ankommer?  Publisert på YouTube i dag.




Velkommen tilbake til min nye blogg, kjære lesere!


2 kommentarer:

  1. Lykke til med ny blogg! Legger deg inn i bloggrullen min.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anita, jeg trenger "lykke på ferden" nå!

      Puh... Hadde fått bloggen slik at jeg var noenlunde fornøyd, men så klarte jeg å rote meg ut på viddene igjen. Og nå er jeg helt tom for energi. Tar det igjen i morgen. Eller en annen dag... ;-)

      Slett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar.
Om du velger "Anonym" som identitet; gi gjerne et lite hint om hvem du er.
Takk for besøket og velkommen tilbake!