24. juli 2015

Kakekos med god samvittighet

Jeg takker en god venninne for tips om en kakemix som trygt kan anbefales.

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så er jeg ingen kjøkkenskriver og det er ikke ofte jeg baker. Ikke har jeg ingredienser for baking i hus heller. Derfor er denne kakemixen til under kr 50 midt i blinken  for meg.


Uten hvete, gluten og sukker! Med et (surt) grønt eple i båter og med masse kanel på toppen. Kan det bli bedre for en diabetiker?  Jeg serverer faktisk et stykke av denne kaken til de som kommer på kaffebesøk. Ingen har vondt av å spise sunt...


Kjekt å ha i fryseren når jeg får overraskende besøk.  Etter 40 sekund i microen har jeg "nybakt" kake til en hver tid.  En liten kule vaniljeis som følge og kaffekosen er klar.


Som sagt; denne kakekosen kan anbefales!

2 kommentarer:

  1. Så bra du er i gang med ny blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde ikke annet valg, slik det ble med den gamle bloggen. Mye arbeid å lage ny blogg og jeg er fortsatt ikke helt ferdig med formateringen her. "Veien blir til mens jeg går..."

      Slett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar.
Om du velger "Anonym" som identitet; gi gjerne et lite hint om hvem du er.
Takk for besøket og velkommen tilbake!