12. juli 2015

Ny start

Ref. mine innlegg 3. og 6.juli i den gamle bloggen "Randis tanker om reiser og hverdagen".

Jeg forsøker å starte på nytt, for blogging har blitt en hobby jeg ikke vil være foruten. Jeg er usikker på om jeg kan bruke samme plattform (blogspot). Tester derfor dette her og nå.

Det er mye arbeid å formatere en ny blogg. Derfor blir veien til mens jeg vandrer rundt med mine tanker...

Jeg kommer også til å kopiere innlegg fra gammel blogg til denne. Så alle blogg som er eldre enn denne, har vært publisert tidligere. Dessverre får jeg ikke kopiert over alle gode kommentarer fra lesere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar.
Om du velger "Anonym" som identitet; gi gjerne et lite hint om hvem du er.
Takk for besøket og velkommen tilbake!